»Promocija energijskih pijač posnema prodajne prijeme tobačne industrije še pred 20 leti. Pravijo, da je kul piti energijske pijače, pravijo, da boš bolje sprejet v družbi, da se boš bolje učil, da boš buden.«
»Pokazalo se je, da tista dekleta, ki pijejo energijske pijače, so največkrat tudi tista, ki pogosto opuščajo zajtrk in tudi same navajajo, da energijske pijače uživajo največkrat z razlogom zaviranja apetita.«
»Delež pijač s sladili se je povečal za 53 odstotkov, v posameznih skupinah pijač – npr. energijskih pijačah – pa celo do 144 odstotkov.«
»Opozorilo 'ne mešati z alkoholom' je zato nujno na vseh energijskih pijačah.«
»Med mladimi so energijske pijače pogosto videti kot nekaj nedolžnega, nekaj, kar pomaga zdržati dan, poveča koncentracijo in ne nazadnje tudi zaradi nekega vrstniškega rituala oziroma preprosto povedano – energijske pijače so kul.«
»Starostna meja uživanja energijskih pijač se niža. Pijejo jih tudi že 10-letniki.«
»Če otroci, mladostniki in starši ne razumejo, zakaj energijske pijače škodujejo, noben ukrep ne bo učinkovit.«
»Med mladimi so energijske pijače pogosto videti kot nekaj nedolžnega, nekaj, kar pomaga zdržati dan, poveča koncentracijo in ne nazadnje tudi zaradi nekega vrstniškega rituala oziroma preprosto povedano – energijske pijače so kul. Toda za bleščečo kampanjo se skrivajo tveganja.«
»Tveganja uživanja energijskih pijač in njihova nevarnost za javno zdravje, zlasti med mladimi, so v javnosti premalo izpostavljeni.«
»Čim več, tem bolje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju